Perleting

Perleting til salg

Forskellige ting lavet i Perler


BEMÆRK:

Hvis IKKE andet er nævnt - er der KUN 1 af hver!
Men det kan som regel bestilles hvis Du / I er intereseret

HUSK ved bestilling at skrive NAVN OG NUMMER

Ved bestilling af flere Perlevarer - Betales mindst halvdelen af beløbet på forhånd
(Og det beløb kan IKKE retuneres - hvis Du / I fortryder bestillingen / købet


Alle priser er Plus Porto pr. stk.

lørdag den 3. december 2011

Vollsmose Lejlighed

Jubii så har jeg fået en lejlighed fra d. 1/11 2011 ((Efter en separation og skilsmisse), hvor jeg boede på et forsorgshjem)
Så derfor har jeg ikke været så meget på Internettet - og har ikke haft tid til den smule perler som jeg har fået købt, (efter at have været smidt ud - måtte kun få mit tøj med (men har fået lov til at få resten af mine ting senere der er bare lige nogen ting der skal ordnes først))


Fik en 1. rums lejlighed i Vollsmose på 56 km2 med eget køkken og toilet, på 1. sal.
Så her er et par billeder af en halvtom / halvfyldt lejlighed.
De fleste ting kommer fra værestedet Mælkevejen (gratis) for jeg fik ikke ret meget i etableringsydelse (har brugt de penge på en Sovesofa, Gardiner, og en masse småting til lejligheden.

 Udsigten fra altanen










Den lukkede altan

 Sovesofaen

 Lækker lænestol
 TV & Reol

Fik 10 ens stole på Mælkevejen (Spisebordet var desværre lovet væk)

Mine perleting (mangler ca. 12 mapper + div. ting + alle perlerne)




 Toilet & Bad

Køkken











Tilføj billedtekst

Køkken
















 2 små lænestole + 1 firkantet lakbord (fra Mælkevejen)
 Lænestole (enkeltvis)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar